Profesores/as de especialidades en Escuela de Música de Monterroso. Galicia

Monterroso

Fecha límite de presentación 20-09-2015.

Procedemento público para proceder á selección de profesores/as para a impartición das  especialidades na escola de música municipal, que prestarán os seus servizos a tempo parcial durante o curso 2015-2016 (de outubro de 2015 a xuño de 2016)

• piano,
  • música e movemento e linguaxe musical
  • percusión
  • guitarra
  • acordeón
  • violín e linguaxe musical
  • vento-metal

Requisitos específicos de cada modalidade: Escola de Música: 1) Para as especialidades de piano, guitarra, percusión, violín, acordeón, e vento-metal será preciso estar en posesión do título de Grado superior ou Grado profesional de conservatorio. 2) Para a especialidade de linguaxe musical e música e movemento será preciso estar en posesión do título de Grado profesional de conservatorio.

Para descargar o decreto em pdf complete clique aqui  decreto_monitores_15-16

Para descargar o decreto em word complete clique aqui  decreto_monitores_15-16